Friday, August 28, 2009

BLOG BERPINDAH BUAT SEMENTARA

Assalamualaikum.

Maaf kepada anda terutama para pembaca setia saya. Blog saya sedang mengalami masalah teknikal.

Baru saya perasan, rupa-rupanya hampir kesemua imej yang digunakan untuk membuat template blog ini diambil dari photo bucket. Ia perlu diupdate kepada pro. Maksudnya kena beli produk mereka ini.

Saya perlu menukar template. Untuk sementara, saya mencadangkan kepada anda melayari blog alternatif saya di http://www.nurirsyad.hadithuna.com untuk membaca artikel terkini dengan paparan yang lebih sedap mata memandang.

Nasihat saya, kalau nak menukar template, perhatikan html/xml template tersebut. Jika kebanyakan imej template adalah dari photo bucket, saya cadangkan berhati-hati untuk memilihnya. Takut terjadi macam saya dan sahabat-sahabat saya yang pernah terkena sebelum ini. Dari langganan percuma, akhirnya diminta update.

Kena tukar template lagi...

Syukron. Jemput ke laman yang lagi satu tu ye...


Seja o primeiro a comentar

Post a Comment

RE-ENGINEERING OF ISLAMIC BUILDING © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO