Saturday, January 16, 2010

Kedai Buku Kami

stromreaders1 by you.

Saya sangat cintakan buku. Jika saya tidak menemui calon suami sehingga ke hari ini, saya pasti akan 'berkahwin' dengan buku. Buku tempat saya berdamping dan mengisi keluangan. Buku bukan setakat memberi pengetahuan, bahkan mengingatkan saya kepada Tuhan, menambah keimanan dan semangat perjuangan.


Kali ini, saya panjangkan cinta buku kepada kedai buku. Kedai buku ini milik suami saya. Kami tidak kaya, maka kami hanya mampu membuka sebuah kedai buku online.


Online mempunyai kelebihan tertentu berbanding pembelian manual. Kelebihannya; menjimatkan masa, menjimatkan tenaga, mudah terutama bagi orang yang sibuk dan tidak perlu tercari-cari buku di susunan rak-rak yang banyak. Adakalanya kita tidak jumpa buku yang kita suka. Alternatifnya, lakukan pembelian secara online.


Hanya KLIK dan isi maklumat, buku sampai ke pintu rumah anda.


Kedai buku kami memperkenalkan koleksi buku-buku dan VCD terbitan Telaga Biru Sdn Bhd. Ada pelbagai kategori buku - agama, pendidikan, motivasi, kekeluargaan, usahawan, kanak-kanak dan umum.


stromreaders5 by you.
stromreaders3 by you.
stromreaders4 by you.
stromreaders2 by you.
Antara buku-buku yang dijual.


Saya ingin mengajak anda berkunjung ke kedai buku kami. Untuk sebarang tempahan dan pembelian, anda boleh melalui online di laman tersebut.


stromreaders7 by you.


Beli buku atau tidak, itu tidak penting. Yang penting baca buku. Proses membaca mesti bermula dengan proses membeli :)

2 Comentários:

Unknown said...

Salam Tahniah kepada kalian berdua! Satu perkembangan yang baik. Kakchik belum jumpa blogshop yang jual buku-buku Telaga Biru. Peminatnya ramai maka peluang pun bagus tu.

Unknown said...

Stormreaders - MLM islamic kedua
Assalamu'alaikum wrh.

TAHNIAH kepada [enulis kerana sudah berada di jalan ini..semoga membuahkan manafaat :)

Sertai rangkaian MLM stormreaders. bru dilancar pd 10jan lps. Mlm yg dipantau oleh ust zaharuddin (zaharuddin.net) & hj zahazan uia.

Produk jualan buku-buku terbitan telaga biru (stakat ini) scr online. peserta akn mendpat kedai online (e-store) dgn bayaran rm30.

Kali pertama mendengar dan mengetahui produknya adalah buku, saya terus tertarik.. saya berfikiran produk buku tidak akan luput melainkan hilang, terbakar, reput dan rosak.. boleh disimpan dan dibaca berulang-ulang serta sebagai bahan rujukan. Telahan lagi produk stormreaders adalah buku-buku agama dan motivasi.

Tanpa berselindung saya menyertainya dan bersama-sama di majlis Pelancaran Stormreaders baru-baru ini..

Alhamdulillah dengan kehadiran tokoh-tokoh agama dan motivasi seperti Dato' Ismail Kamus, Ustaz Zahazan, Ustaz Zamri TV9, Dr ifan Khairi menguatkan lagi anggapan saya bahawa ini adalah perniagaan dan wadah terbaik utuk Islam..

Teringat kata-kata Hj Waharp,bos Telaga Biru," Kita tidak mampu untuk menjadi seperti mereka di hadapan yang boleh berceramah dan menulis agama, tetapi sekurang-kurangnya kita boleh menyampaikan buku-buku mereka sebagai salah satu usaha baik kita".

Mari bersama sertai stormreaders..Insya Allah kita akan istiqamah dengan perniagaan ini..

Ini ialah kedai buku online saya

http://www.stormreaders.net/shuhada

Post a Comment

RE-ENGINEERING OF ISLAMIC BUILDING © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO